View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Til dere siste her som skriver dere kjenner oppegående folk som hver dag så er det vell netopp der problemet mitt er at jeg bruker rus så selvdestruktivt at da er jeg konstant rusa snakker om minst 5 joints om dagen og noen ganger 15. Ruller opp ny så fort en er ferdig og gjør jeg ikke det så bare går jeg å venter på at tiden er inne for å rulle ny igjen og syns alt annet er drit kjipt. Skal jeg lage mat? Rulle først for å føle spise er no vits. Se serie? Rulle først for å føle jeg er i modus for det. Neste episode? Rulle en til. Dusje? Stå i dusjen å glede meg til jeg er ferdig å kan rulle. Isolerer meg og føler alt i livet er meningsløst.

Når jeg nå har vært clean en lang periode er jeg aktiv og med tiltakslyst, livsgnist og klare tanker. Ikke lat og mye bedre psykisk, allikevel er det en destruktivitet i meg som innbiller meg når jeg nå røyka igjen og som før når jeg var avhengig at fuckit ikke no er noe vits utenom å være fjern.

Fins ikke no moderat bruk for meg eller noe at smoke tilfører no positivt for livet mitt, det er bare noe jeg tror når jeg er destruktiv men det gjør meg jo bare mer destrukriv. Og ja jeg har gått hos psykolog for depresjon i mange år men må si ikke no har funka bedre enn å slutte å puffe derfor blei jeg så bekymra når jeg plutselig satt å røyka hele dagen en uke i strekk igjen å havna inn i det gamle mønsteret.