Tråd: Bad trip
View Single Post
Trådstarter
18
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har nok fremkalt en form for angst. Det behøver ikke nødvendigvis å være permanent.
Å ruse seg mens kroppen er i en stress/angst tilstand fra før, er som å hive bensin på et bål, det blir ikke akkurat mindre flammer.
Mitt tips er meditasjon og å bli bedre på å kontrollere å styre egne følelser om du har tenkt å røyke, drikke eller ruse deg på noe annet igjen.
Vis hele sitatet...


Du har helt rett, det har fått frem en slags angst i meg. Men jeg tror rett og slett jeg har slitt mer med angst for å få angst. Hver gang jeg kjenner noe, hodepine ,vondt i øret osv så har jeg ubevist tenkt er det pga det?
Men faktisk nå etter at jeg det gikk opp for meg at jeg kan drikke og det går helt fint så føler jeg meg MYYYYE bedre. Hjernen er meget utviklet men samtidig veldig simpel.

Det er slik folk sier her, noen tåler rett og slett ikke weed ! Men det rare er at jeg røykte daglig i over 1 år før dette skjedde. Altså det har faktisk skjedd engang før, men da varte det noen timer så sov jeg og dagen etter var det som om det aldri har skjedd. No stress

Jeg tror rett og slett det at jeg tok 2 atarax men jeg var på denne bad trippen at det har vært en meget dårlig mix og slått ut veldig feil for meg