View Single Post
Oops da drikker du ca dobbelt så mye som jeg gjør, og da forstår jeg at du har et langt være helvete enn det jeg har.Du tenker mye det samme som jeg gjør,tenker om morgenen at i dag skal jeg ikke drikke så kommer ettermiddagen og jeg får de samme følelsene som du beskriver,drar på butikken og handler øl og fortsetter med elendigheten.Vi velger Mao de samme løsningene som vi vet ikke fungerer og som vil føre oss enda lenger ned.Velger nå en ny strategi, kjøper kun to halvlitere da har jeg ikke mer og kan heller ikke drikke mer,men de to halvlitere er gjør at jeg får sove,og med to istedenfor seks så blir morgendagen mye bedre.På sikt så må jeg kutte ut disse to også.Har også lagt inn lange turer med hunden på kveldstid for deretter å gå hjem ta en god dusj og ikke jekke disse boksene før kl2100 da setter jeg meg i kjelleren ser nyhetene og går deretter og legger meg.Foreslår at du prøver det samme,har du ikke hund kan du gå deg en tur fordi om!!I Ikke gi deg dette er for viktig for oss,og gi oss nå når vi har en viss kontroll.Kjøp bare fire i dag start sent å drikke de og gå rett i seng når du er ferdig,gjenta prosessen om ca en uke da med to bokser,søndag blir mine to siste fortært.Ikke gi opp,vi vet at livet blir bedre uten,vi vet at den strategien vi velger er den som gir oss dette helvetes livet,begynn nå med det rådet jeg gir deg,kjenn på at det fungerer,og du får trua tilbake det er så deilig.LYKKE TIL!!

Er helt enig i det du skriver Glad ulv selv vil jeg prøve og komme ut av det på egenhånd da jeg ikke har mot nok til å kontakte AA.Fornektelse er visst en av de klassiske tegn på at man har ett problem,jeg innrømmer det og innser galskapen og er villig til å gjøre noe med det,å si at det er umulig å gjøre det på egenhånd tror jeg ikke på.Finnes flere eksempler på det.Godt å høre at du har kommet deg ut av elendigheten.Personlig har jeg stor tro på at jeg klarer dette

Er helt enig i det du skriver Glad ulv selv vil jeg prøve og komme ut av det på egenhånd da jeg ikke har mot nok til å kontakte AA.Fornektelse er visst en av de klassiske tegn på at man har ett problem,jeg innrømmer det og innser galskapen og er villig til å gjøre noe med det,å si at det er umulig å gjøre det på egenhånd tror jeg ikke på.Finnes flere eksempler på det.Godt å høre at du har kommet deg ut av elendigheten.Personlig har jeg stor tro på at jeg klarer dette
Sist endret av Bedreliv; 26. september 2019 kl. 10:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.