View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Trådstarter
766
Annevieg ja gjør det.

Jeg valgte dette selv og ba om kontakt med naltrexone folka selv.

Kan gi deg kontakter der.

Til iamawesome.

Tror det er vanlig at russug kan komme etter sub. Sprø hvor langt du er kommet. Men kroppen vil nok ønske noe i starten ja. Men spørs veldig på hvor langt du har kommet.

Får bestemme nedtrapping selv. De sa 3 mnd er mulig men kan bruke lengre tid eller kortere om jeg vil. De virker mye bedre utdannet her på sørlandet.


De sa at noen trapper ned raskt og andre langsomt, me prosent andelen av de som klarer seg er helt lik på de som trapper ned fort vs. langsomt.

Nei er mange veier til rom


Angående lege har jeg med to leger, to psykologer og en lar veileder som er med på dette.

Jeg lager kanskje litt styr der å ber om litt mye, men jeg driter i det. Er helsen min og vil kun jobbe med de beste så de gir meg det jeg vil.


Sikkert fordi jeg ikke har køddet med dem, har barn og vist stor motivasjon hele veien.

Men vet ikke. E rmye teynefaktor ute å går.

Jeg smisker kanskje litt med de folka, men tenker på de tlange løp at jeg må være venner med de folka i LAR for en hver pris. De er jo veldig greie også forsåvidt med meg, men hørt skrekkhistorier fra andre som de ikke følger opp etter behandling om som har dødd av medisinen dems siden de ikke følger opp....