View Single Post
Er jo vanskelig dette med sjekking, og kanskje spesielt om en kun ønsker en gøyal natt. På generelt grunnlag har jeg troen på at man skal være seg selv, men når det kommer til damer så vet jeg at om jeg er for mye meg selv for tidig så blir jeg gående alene hjem. Men om jeg blir kjent med damer så ser det ut til at de lettere aksepterer den jeg er. Men som sagt, ute på byen så blir det vanskelig å tenke langsiktig når det kortsiktige målet gir så mye glede og tilfredsstillelse her og nå.

Jeg nevner feks aldri til damer jeg ønsker å sjekke på byen at jeg egentlig er en kjedelig person som finner mye glede i stille underholdning som å lese bøker, løse braingames og ikke er supersosial til vanlig. Jeg er tidvis veldig sosial, og siden jeg kun går på byen når jeg er i det sosiale hjørnet så glir jeg glatt inn i rollen som supersosial. Så ja det er jo en form for uærlighet. Et spill.

Men det må nesten være greit slik jeg ser det. For stort sett så bruker en jo ikke veldig mye tid på å bli kjent før en går hjem sammen. Begge har jo egentlig felles mål, ha en hyggelig natt også slippe videre forpliktelser. Og siden det er utgangspunktet så tenker jeg at om jeg også drar på litt mtp jobb så ja jeg vil jo risikere å stå med svarte per om jeg skulle ønske noe mer med den dama. Men samtidig så er det kanskje en helt grei pris å betale for å få dekt et grunnleggende behov om litt lek, nærhet og kroppslig glede uten noe stress etterpå.

Ja nei jeg har ikke noe fasit. Vanskelig å være seg selv på godt å vondt når en forsøker å få snøret i bånn. Så kanskje får man bare leve med at en må være litt superselger, smøre på litt for å slippe "walk of shame" som i mine øyne er å gå alene hjem etter at byen stenger når man egentlig ønsket å gå hjem sammen med noen.