View Single Post
Sitat av iColdman Vis innlegg
Å gi komplimenter fører ofte bare att hun ikke respekterer deg like mye. Hun blir glad, men hun har nok fått 20+ komplimenter av andre gutter samme kvelden før deg. Det fører sjeldent til noe annet enn at hun vil bruke deg for gratis drikke osv, med mindre du ser jævla bra ut.

Komplimenterer aldri jenter med mindre hun gjør noe jeg liker fordi jeg ville det. Går heller ikke inn for å bryte ned selvtilliten deres, viktigste er at du fremstår som en person med høyere selvtillit enn det hun har.

Men høy selvtillit, god humor og en "I dont give a fuck"-holdning kommer man langt. Vertfall etter min erfaring.
Vis hele sitatet...
Lyver dere når dere sjekker? Tenkte om det kun er et ligg dere er ute etter. Jeg tror jeg hadde løyet på meg en interessant jobb. Kanskje en litt uvanlig en, slik at jenta blir den som stiller spørsmål, blir interessert.
Tror også det er viktig å være original i dialogen, rett og slett få jenta til å føle du ikke er en av 1000 hun har snakket med det siste året. Sånn som når hun forteller hva hun driver med, så ikke kom med de standard frasene "Å, kult! Er det gøy/vanskelig?" Men komme med en kommentar som hun ikke forventet i det hele tatt. Noe hun kan kommentere videre på. Om det gir mening.

Vet ikke hvorfor jeg kommer med tips egentlig