View Single Post
Sitat av PurpleDrank Vis innlegg
Nå har det seg slik at jeg faktisk ble 18 for en del måneder siden. Jeg har prøvd å lage en ny konto, uten hell. Derfor valgte jeg å fortsette på kontoen til faren min.

Som dere sikkert forstår, opprettet jeg altså denne kontoen da jeg var mindreårig og har gjort innskudd mens jeg har vært under 18.

Kontoen har stått stille en god stund, før jeg begynte å bruke den for litt siden. Jeg satte inn 100kr og er nå oppe i litt over 1000 og ønsker å ta disse ut, for så å lage en bruker hos Norsk Tipping som er legit. Utifra det jeg har lest om Unibet kan de faktisk stenge kontoen din uten begrunnelse(!).

Jeg har tilgang på alt av ID av faren min. Dette er ikke noe jeg har skjult for han, så han er fullt klar over dette.

Jeg tror det beste jeg kan gjøre er å prøve å ta ut penger, for så å sende dokumentasjon av pappas ID kort hvis de ber om det. Det å sende dem en mail og forklare situasjonen tror jeg ikke hjelper noe særlig. Unibet skal tjene penger, og følger du ikke reglene deres er det synd for deg(meg i dette tilfellet).

Men det jeg da lurer på, er om det vil være gunstigere å ta ut mindre beløp, eller ca. hele beløpet med en gang. Hva tenker dere?
Vis hele sitatet...

Har ingenting å si om du tar ut 500 kr, 1000 kr eller 10.000 kr. De krever dokumentasjon.


Du kan prøve å sende inn dokumentasjon på faren din sin ID men tro meg, Unibet blir å se at det registrerte kortet tilhører en annen enn den som tar ut pengene. Mest sannsynlig får du ikke ut pengene.

I tillegg vil de se at du har satt inn penger som mindreårig, og det alene er grunn til å stenge kontoen din.