View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Sanjar Vis innlegg
Vidarlo:
Du forenkler for mye. Å gi noen livsvarig for å kaste tyggis på gata, ville bare skape frykt.
Vis hele sitatet...
Herregud.

Nei, sett inn femtilapp i bot i staden om du vil då. Poenget er at du kan på ingen måte utlede ut frå broken windows at det har noko med straffenivå å gjere. La meg sitere frå wikipedia:
Sitat av https://en.wikipedia.org/wiki/Broken_windows_theory
Bratton and Kelling advocate that authorities should be effective at catching minor offenders while also giving them lenient punishment. Citing fare evasion as an example, they argue that the police should attempt to catch fare evaders, and that the vast majority should be summoned to court rather than arrested and given a punishment other than jail. The goal is to deter minor offenders from committing more serious crimes in the future and reduce the prison population in the long run.[17]
Vis hele sitatet...
Mao. er det at det kjem ein reaksjon viktigare enn størrelsen på straffa, ifølgje ein god del tilhengjarar av broken windows-teorien. Eller omlag det samme som min påstand.
Sitat av Sanjar Vis innlegg
Jeg sikter til Broken windows-tilnærmingen, som sagt, hvor også mindre forbrytelser blir tatt tak i, og som det er vist at reduserer større forbrytelser.
Vis hele sitatet...
Snakker du om straffenivå, eller reaksjonsrate? Med reaksjonsrate meiner eg kor mange av dei som bryt ein regel som vert straffa, uavhengig av om straffa er tilsnakk eller ein strengare reaksjon.
Sitat av Sanjar Vis innlegg
Med det har jeg vist at å se gjennom fingrene på saker av ulik grad, slett ikke vil løse problemene, men forøke dem. I Sverige er det idag omtrent 50 områder hvor loven ikke gjelder.
Vis hele sitatet...
Igjen trur eg ikkje du ser skilnad på straffenivå og reaksjonsrate. Påstanden din var veldig enkel: lågare straffenivå vil føre til sosial uorden. Den har du fortsatt ikkje underbygd, men du har forvirra diskusjonen ved å dra inn snodige definisjoner.