View Single Post
Sitat av margido
1. Tydelig er sprukket leppe og blåmerke unødvendig vold fra politiet sin side.

2. Full? 4 øl? Les nyheten før du skriver. At de skulle stoppe trafikken var unødvendig, men jeg synes politiet skulle ha sjekket personene før de "De tok tak i meg, rev armen bak ryggen og sendte meg i bakken". Utifra det som står i artikkelen høres det ut som politiet ankom stedet, tok beslutninger raskt og la personene i bakken. Å dette fordi bilisten ringte inn å sa at de var fulle.

3. Dette er ikke noe nytt. Skjer hver dag. Vil du fram med noe, går du til avisa.
Vis hele sitatet...
1. Unødvendig vold? Om noen er fredfulle og ikke motsetter seg arrest vil de ikke bli lagt i bakken med politigrep, satt i jern og få et kne i skuldra. Når folk får sånne skader er det fordi det er nødvendig å få dem kjapt i bakken.

2. Jeg vet av mange jenter som blir tøvete av fire øl. Politiet hadde fått beskjed om at de var beruset, og hadde neppe rapportert det til avisen om det bare var motpartens inntrykk. Igjen - du blir ikke lagt i jern og kastet i grusen om du ikke motsetter deg arrest.

3. Det er ikke noe nytt, men det er forkastelig at folk skal bruke media som en offentlig domstol mot fillesaker de selv har skyld i.

Da patruljen kom fram, var de to uenige i framstillingen av hendelsesforløpet, og det kom til håndgemeng
Vis hele sitatet...
Sist endret av Franklin; 15. november 2007 kl. 09:58.