View Single Post
Sitat av BorteBø Vis innlegg
Det kan være, har ikke ruset meg på 2 år da jeg ikke tror det vil gi meg en rus og heller bare gi meg en symptomer på at det er noe feil i hjernen.
Merker ingen bedring så langt, blir bare så forvirra når det er noen som lever lenge og andre dør yngre, lurer på om det bare er hvor mange gram man tar av hver enkelt stoff eller om det er noe annet som teller.

Noen som vet hva det heter om man tar et rusmiddel uten å kjenne en rus effekt, og heller bare en dårlig hjernefeil? Fagutrykk hadde vært fint
Vis hele sitatet...
Det er gjerne totalen av mange faktorer som bestemmer om man dør tidlig samt hvordan helsen psykisk og fysisk påvirkes . Det er vanskelig å si noe helt sikkert.

Har flere som var "normal" og har blitt permanent skadet i forbindelse med rus. En av dem bor på en bolig nå sammen med andre med funksjonshemminger.
Hadde jeg ikke kjent han fra før ville jeg regna med han var født med psykisk utviklingshemming


Jeg selv har kommer ut av mange år med hard rus uten noen form for problematikk. Det tar ofte litt tid, men de aller aller fleste blir betraktelig bedre med lenge tids avstand fra rus.