Tråd: AstraZeneca
View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Når vaksiner vert rulla ut ser ein etter bivirkninger. Du ser korleis eit par tilfeller av blodpropp vart handtert: med krigstyper og stopp i vaksineringa.

Det er omlag 11 millioner som har fått AZ-vaksina. Om det var var vanleg bivirkning hadde vi sett det lenge før. Så langt er det vel 3 dødsfall som er i kategorien mistenkjeleg.

Covid-19 har dødelegheit på ein plass rundt 1-3% av kjente tilfeller. 3% av 11 millioner er 330000 - eller hundre tusen gongar så mange dødsfall som det vi no lukter på frå vaksina.

Så at vaksina er tryggare enn sjukdomen veit vi strengt tatt ut frå omfanget av vaksineringa og erfaringa med sjukdomen.

Hadde vaksina hatt alvorlege bivirkninger i 1-2% av tilfella ville det garantert vorte avdekka i fase 2 eller 3-utprøvinga av vaksina, og ein hadde gjort kost-nytte-vurdering før eventuell godkjenning av vaksina.

Jo, det er absolutt tenkjeleg at det er ein samanheng. Men heilt ærleg så er talet så lite at eg ikkje ser på det som grunn til å stanse vaksinering.

Hugs at P-piller gir blodpropp til ein plass rundt 0.3-1% av alle kvinner som bruker det over 10 år...

Hadde eg fått tilbud om AZ-vaksina hadde eg tatt den på flekken. Det er mange mange mange andre ting i dagleglivet som er større risiko enn en til en million. Du kan t.d. lese artikkelen om micromort. Dykking ligg i området 5-10 micromort, altså 10-gangen av vaksina.
Vis hele sitatet...
En kan ikke gå ut i fra at alle som ikke vaksineres vil bli smittet, det har så vidt jeg vet aldri skjedd med en sykdom(ikke engang med sykdommer som har 10-doblet R-tall som det nå vaksineres mot). En mer rettferdig sammenligning for oss i Norge ville vel ha vært å sett at risikoen for å få COVID-19 i Norge til nå har vært 1.48% med en dødelighet på 0.8%, således en risiko på 0.0001184 (0.0184%)for å dø av COVID-19 i Norge til nå for en tilfeldig valgt person. Dersom vi godtar at 3 av 11 millioner vaksinert har dødd av AZ-vaksinen (ikke bevist), så blir det 0.0001184/(3/11000000)=434.13 ganger farligere for den jevne person å la være å vaksinere seg slik pandemisituasjonen er i Norge per nå. Sannsynligvis vil den akkumulative risikoen ved å ikke vaksinere seg øke med samme takt som pandemien. Når det er sagt så var jeg ikke i tvil om å la meg vaksinere da jeg fikk tilbudet om Pfizervaksinen.
Sist endret av Thror; 14. mars 2021 kl. 12:38.