Tråd: ABDL
View Single Post
Skjønner at man gjerne kan løfte noen øyenbryn hvis noen hadde fortalt deg at de har denne kinken. Jeg gjorde gjerne det selv når jeg hørte at folk kler seg ut som hester og konkurrerer i beste opptreden.

Skjønner at man hever øyebryn når man hører om noe nytt som er "crazy shitt". Likevel vet man at det finnes tonnevis av kinks som man må være godt neddopet for å kunne snakke om. Så for å spørre det denne tråden egentlig handler om igjen: Kommer vi til å komme til et punkt i Norge hvor man kan si at man har en kink (som f.eks abdl) uten at normale folk skal bli vettskremt?

I forhold til spørsmålet om å dele kinken med andre kan jeg si at de fleste jeg har lest om deler dette kun med kjæreste eller ektefelle. Jeg har lest og hørt om noen som deler en abdl kink med venner, men det er ikke ofte. Det samme gjelder familie. En kink vil jeg si er like privat som sexlivet. Det er ikke noe man skriver på Facebook, snakker høyt om eller forteller alle om. Det er noe man stort sett kun deler med en kjæreste /kona/mannen. På en annen side ser jeg det er mange som skriver at de gir en blanke i å bli fersket med å gå offentlig med bleier. Den ene grunnen er at det har egentlig ingenting med noen andre å gjøre og den andre er at det er egentlig ingen som legger merke til det uansett. Folk er for busy med å deale med seg selv.

For min del er det helt OK at jeg har en side av meg selv som jeg holder for meg selv. Halve poenget er jo at en kink er noe som man regner som unormalt, og halve spenningen ligger jo i at man gjør noe unormalt/forbudt. Likevel tror jeg det er mange som skulle ønske at de kunne fortalt om sin lidenskap uten å være redd for å bli dømt for det. At det på en måte også er OK at man har en kink som gjerne en annen ikke forstår. Jeg tror også vi alle (inkludert) normale mennesker inderst inne søker etter å være akseptert for den man er? Selv om man ikke følger flokken.