Tråd: Nabo
View Single Post
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Da var låta forsvunnet fra forsiden så endelig kan jeg få svart dere alle

Sitat av colakork Vis innlegg
Digget den og følte den traff meg litt, en ensom poeter fyller rommet greia.
Vis hele sitatet...
Mange takk, det er alltid kult når noen kjenner seg igjen i det jeg skriver, føles litt mindre ensomt sånn.

Sitat av per-ulv Vis innlegg
Heyy, der kom den. Har sittet og ventet på at du skulle slippe noe nå de siste dagene. Dope shit. Kjør på mann. Du har det i deg. Rett fra sjela!
Vis hele sitatet...
Ja som jeg skrev til deg, jeg er ikke den raskeste, men i det minste fikk jeg det gjort, det er ikke så verst til meg å være Takk for et spark i ræva ass

Sitat av celtseus Vis innlegg
Diggbar! Kul tekst og bra trøkk gjennom beaten!
Vis hele sitatet...
Setter pris på det ass, blir like overrasket hver gang noen finner en sammenheng i det kaoset som er tekstene mine

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Liker også den. Du har din egen stil. Kult som faen. Tekstene dine, vel du er en ordsmed rett og slett. Denne var en dose mørk, og dyster hverdagspoesi med et snev av håp og realisme. Bare å fortsette.
Vis hele sitatet...
Jeg liker at du ser det sånn ass, for det er nettopp sånn jeg prøver å beskrive det, livet er et mørkt og ensomt sted, men uten håp og ærlighet har vi ingenting, kult av deg å klare å dekryptere de tåkete tankene og tekstene mine

Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Konge! digga den tunge bassen i bunnen
Vis hele sitatet...
Selveste fungi, takk ass. Soppspisere er kresne vesener, jeg tar det som et stort kompliment. Og jeg sier meg enig i det du sier, basslinja er nydelig
Sist endret av Kloakk; 28. juli 2020 kl. 22:22.