View Single Post
Sitat av lidran Vis innlegg
Modanfinil er slettes ikke så uproblematisk som mange her inne skal ha det til. Det er forbundet med en rekke alvorlige bivirkninger og interaksjoner med en rekke andre medisiner. Det er registrert som B-preparat og er i tillegg ytterligere kontrollert ved at kun leger med tilstrekkelig erfaring med narkolepsi kan initiere behandling. Å initiere slik behandling på egen hånd er russisk rulett i like stor grad som å gjøre det med ritalin eller attentin/medisinsk amfetamin. There ain't no such thing as free lunch. What goes up, must come down. Å rote til hjernekjemien med potente stimulerende midler for å på egen hånd forsøke å løse problemer med mestring av hverdagen, det er en elendig idé.
Vis hele sitatet...
Ja, i Norge. Det at Norge er streng på legemidler er vel ingen nyhet. Det er jo fordi det er såpass nytt..? Vil også se kilder på de alvorlige bivirkningene og interaksjonene. Husker sist jeg leste om bivirkninger på Paracet pakken.. Jeg sier på ingen måte at det er ufarlig, men sist jeg sjekket var det ingen kjente alvorlige bivirkninger.

«What goes up, must come down»

Hva mener du? Nedtur?
Det er jo litt av greia, det er det ikke er.