View Single Post
Vil ikke si meg enig i svaret over her.
Jeg hadde nogenlunde samme situasjon og hadde en svært krevende jobb. Kjøpte meg en kilo amfetamin som varte i ca 3-4 år (solgte ikke et eneste gram men brukte alt selv).
Brukte så og si daglig men passet på doseringen.
Ingen på jobben merket dette og om du er moderat med mengden kan du fint bruke dette daglig over mange år.
Måtte øke doseringen noe over tid selvsagt.
Byttet til enda mer krevende jobb etter 5 år og kjøpte meg en kilo til og kjørte samme runddans som tidligere.
Totalt på siste 12 år med jobb har jeg brukt ca 2,8 kilo og eneste bivirkningen jeg har merket er tennene.
Jobbene har hele tiden vært svært godt betalt så jeg har enkelt kunne fikse tennene underveis.
Andre bivirkninger har jeg ikke merket uten at det betyr at de ikke eksisterer.
Kvaliteten på amfetaminen vil jo også være avgjørende for eventuelle bivirkninger.
Heldigvis hadde jeg en god leverandør og meget god kvalitet på stoffet.
Dersom du begynner å «party-dosere» sånn i helgene pg slikt så vil du svært fort få problemer. Men for meg har moderat daglig dosering funket utmerket og jeg hadde ikke kunnet jobbe som jeg har uten amfetamlnen

Om du har meget fysisk krevende arbeid så vær forsiktig.
Jeg har kun hatt jobber som har vært mentalt krevende og mye reising. Vil tro det er langt mer risikabelt dersom du tar amfetamin for å tåle en fysisk krevende jobb.
Sist endret av worldwebber; 13. juni 2019 kl. 07:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.