View Single Post
Sitat av xX_fleinsopp_Xx Vis innlegg
noen ganger når jeg snapper med hun sender hun bilde av at hun gråter, hva skal jeg si da?
Vis hele sitatet...
Damn, det er ikke bare et hint, det er et bevis på at hun gjør seg selv sårbar for deg. Hun åpner seg opp for deg. For dette er vel ikke noe hun viser til alle? Isåfall er hun litt rar.

Sitat av xX_fleinsopp_Xx Vis innlegg
pleier å spørre om det går bra, og da svarer hun bare ja, og da vet jeg ikke hva jeg skal si.
Vis hele sitatet...
Du har vel sett på film, eller? Siden tenårene naturligvis er klisjefylt, tror jeg faktisk at hun vil snakke med deg om hvordan hun har det, og få støtte. Hun mener selvsagt ikke at alt er fint når hun sier ja. Den gode nyheten er at det er faktisk ikke så vanskelig som man tror. Man trenger egentlig ikke si noe spesielt. Bare vis at du støtter henne. En hånd på skulderen, en klem, si hun kan snakke med deg, føl deg frem med litt spørsmål for å se om hun er interessert i å fortelle mer, og generelt bare vis henne at du hører på det hun har å si, og at du støtter henne.

Sitat av xX_fleinsopp_Xx Vis innlegg
kan dette hende er fordi hun ikke liker meg, eller er det fordi hun kanskje også liker meg, men bare blir frustrert?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om hun liker deg, men er nok ikke utelukket. Ville ikke brydd seg så mye om hun liker deg, men heller fokusere på å ha det gøy sammen, og bli kjent. Hvis dette blir vanskelig eller tar lang tid, så kanskje dere ikke passer sammen likevel? Ting går faktisk litt av seg selv, dere må bare møtes og gjøre noe sammen.[/quote]

Sitat av xX_fleinsopp_Xx Vis innlegg
og fordi jeg ikke vet åssen man tar hint, så flørter jeg liksom ikke tilbake. burde jeg bare flørte tilbake uansett?
Vis hele sitatet...
Hvis du vil bli sammen med henne, så må du flørte med henne på et eller annet tidspunkt. Generelt kan du prøve å speile hennes uttrykk. Vær glad når hun er glad, smil når hun smiler, ler osv. Å være positiv, glad og morsom med et smil er bra flørting.

Sitat av xX_fleinsopp_Xx Vis innlegg
hun har kanskje droppet noen hint, men jeg er dritdårlig på å ta hint, så er ikke sikker.
Vis hele sitatet...
Det er gjerne slik at når du har på følelsen av å oppdage et hint, så er det gjerne et hint. Har litt vanskeligheter med å ta hint sjæl, men derfor pleier jeg å ta min egen vurdering og runde den opp litt, fordi jeg vet at jeg undervurderer hintet.
Sist endret av Chronic420; 7. juni 2019 kl. 04:27.