View Single Post
Du kommer mest sannsynligvis til å faile. Av følgende grunnder:
  • Du dyrker henne som et idol helt ut av intet. "drømmedama" osv. får deg til å virke desperat.
  • Du utstråler ikke akkurat selvtillit. Det er dessverre det aller viktigeste når du prøver å hooke opp med noen.
  • Jenter i den alderen er som regel ekslusivt ute etter eldre dudes, sånn rent statistisk sett.
  • Problemstillingen din er egentlig ganske fucked up:

Sitat av xX_fleinsopp_Xx Vis innlegg
Jeg liker en jente, og lurer på hvordan jeg skal greie å få hun til å bli sammen med meg.
Vis hele sitatet...
Som om det finnes en algoritme som kan løse det her greiene for deg? Det er absolutt ingen triks du kan utføre her, BORTSETT fra å spørre henne rett ut og sjekke ut hvordan hun responderer. Det finnes ingen snarveier dude, bare spørr henne.

Og for all del, du må være forberedt på det verste. Aldri invester så mye følelser i noen som helst når du ikke vet om de liker deg tilbake på samme måten. Det blir litt som å kjøpe et flakslodd og bli forbanna når du ikke vinner.

Du har forsåvidt ingenting å tape på å prøve da, med mindre du er altfor emosjonelt investert i dama. Da ville jeg bare ikke prøvd i det hele tatt. For å være ærlig.