View Single Post
Gjest
Trådstarter
24
Sitat av Yochi Vis innlegg

I mitt hode går det an å være fan av noe og likevel være kritisk til aspekter av det. Noe annet fremstår som litt fanatisk for meg.
Vis hele sitatet...
Ja, det trenger ikke være så svart-hvitt. Men er det ikke litt urettferdig at du skal få avsmak fra mannen på grunn av noe andre gjør? Er det hans feil?

Forstår jeg det riktig så mener Myoxocephalus og Vidarlo at det faktumet at han i enkelte situasjoner ignorerer fakta for å få frem sin egen agenda er problemet. Noe de mener er farligere enn det positive han bidrar med.

Sitat av Yochi Vis innlegg
Blir du ikke skeptisk til andre påstander han har? Lurer du ikke på hvorfor han har gjort det her?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig gjør jeg det. Jeg kan ikke mye om Jordan Peterson. Det var derfor jeg lagde denne tråden. Personlig vet jeg ikke om noen andre tilfeller hvor han har gjort dette, men jeg forstår bekymringen. Føler jeg rota meg litt bort nå. Enten så kom ikke poenget mitt helt frem, eller så var det et shitty poeng, lol.
Sist endret av random98688; 23. april 2019 kl. 16:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.