View Single Post
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke myter noe av det jeg skrev. Det gjelder blandt annet en jeg var bestekompis med i ca 10 år, han ble innlagt i over et år på det lengste og i flere kortere omganger over flere år. Er i dag schizofreni diagnosert og går på medisiner, men ufør og ikke i stand til vanlig liv. Ble sånn etter to år med mye tripping, noen uker hver uke aleine ute skogen. Ikke kult å se hvordan det klikka for han og han kunne bryte ut i latter eller frykt helt randomly fordi han hadde halliser uten å trippe, høre han snakke om at han var trent opp til å lese tanker og teleportere seg, var sønn av både putin og jesus osv.. Andre er også venner av meg fra tripmiljøet og spirituelle yoga miljøet.
Synd med sånne som deg som bagatelliserer de potensielle alvorlige skadevirkningene av psykedelika! Alt er ikke alltid bare fryd og gammen skjønneru
Vis hele sitatet...
Poenget er at det er ikke LSD som har gjort han sånn. Det kunne like gjerne vært fylla, en joint, eller kjærlighetssorg. Det ville skjedd før eller siden uansett. Det kan nok være en trigger, for noen med latente psykiske lidelser, men det er ikke en årsak til schizolidelser. Lsd eller noe annet stoff er ikke hundre prosent trygt, men å legge det fram som om det er en stor sjans for å bli fullstendig psykotisk grønnsak er bare overdrivelser
Synd med sånne som deg som ikke setter deg inn i hvordan ting henger sammen