View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer ann på doseringen på en lapp selvsagt.
Men la oss si at det er lapper på 200UG, så er likevel 100UG en relativt grei starterdose.

LSD er kraftige saker. Om angsten din vil kureres eller ei, er det ingen garanti for. Angsten kan nok bli ganske forsterket i selve trippen.
Det viktigste er nok at du er i trygge omgivelser når du tar LSD'en. Dersom det er "ok" for deg og du er innstilt på at du kan få angst under trippen, så sier jeg "go for it".

Etter en tripp, så kan det føles som du har opplevd noe helt sinnsykt. Som om du skulle ha reist jorda rundt i ei lita jolle. Ofte så sitter man igjen med en følelse av at man er jævlig glad for at man gjorde det, men det frister ikke med gjentakelse umiddelbart. (Syntes derfor det er ganske spenstig av kompissen din at han kjører på 2-3 ganger i måneden.)

LSD er relativt trygt, spesielt med en dose på 100UG, så skal du ikke se bort i fra at du får en veldig fin førstegangsopplevelse.
Forbered deg godt.
Sørg for at settingen er så bra som overhodet mulig. Skal dere være inne, så rydd, vask, gjør unna diverse gjøremål som du kanskje har utsatt en stund, dra å tren, ta deg en god dusj etc. Alt som gir deg et bedre mindset og bedre samvittighet denne dagen, er med på å gi deg en bedre opplevelse.

Kan være en fordel å forberede en god spilleliste med musikk, da enkelte oppgaver kan virke uoverkommelig. Hvertfall på større doser.

Min første tur var på 100UG, og det var absolutt ikke overveldende, så det skal nok gå fint.
Tror også LSD kan være litt bedre å starte med enn sopp. Du har bedre kontroll over trippen på LSD kontra på Sopp.

Når du blir komfortabel med LSD, så kan du ta samme regimet på sopp, og dosere deg litt opp. (Sopp er også et veldig trygt rusmiddel.)

Vi er alle forskjellige, og LSD og Sopp er absolutt ikke for alle. Det kan godt hende at det gjør underverker for angsten din og andre ting.

Mange skryter uhemmet over at Psykedelika har endret livene deres, og at de har med seg masse fornuftige ting tilbake fra turen, etter å ha reflektert over livet, men ikke forvent for mye.

Jeg har trippet på ganske store doser LSD og Sopp. Både sammen med andre, og helt solo for å prøve å få mest mulig ut av trippen.
Kort oppsummert, så har jeg ikke hatt med meg en damn shit tilbake til virkeligheten igjen, bortsett fra en steike bra opplevelse.
Dagene etter en trip, så kan man føle at man setter mer pris på livet, og man kan ha en fin "afterglow".