Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
Noen jeg kjenner som ikke er meg har en del erfaringer med DMT (changa i hovedsak) og har aldri møtt noen alver eller gnomer som blir beskrevet her, men han har møtt noen. På en av turene gjennom fraktalene befant han seg plutselig liggende på et steinbord i en pyramide. Der var det noen som sto over ham, uten at han helt kunne se hva/hvem... men de var ikke helt fornøyde med at han var der. Med telepati gav vesenet beskjeden om at han ikke bare kunne komme valsende inn her, og at dette var noe langt alvorligere enn hva han kunne innbille seg. Noen jeg kjenner som ikke er meg følte meg litt dum, men ellers føltes det ikke så veldig truende.

Det var ikke den dypeste trippen hans heller, men det var en av de nyligste. Med hans største dose så fløy han bare gjennom masse forskjellige dimensjoner og fraktaler. En annen gang på syntetiske DMT-krystaller ble stuen oppdelt, og der den ene halvdelen hadde vært var nå en portal til utfor Trafikanten ved Oslo S som han krøp gjennom til. Da var det noen vesener som flirte og lo av ham fordi han krøp rundt, men det var ikke alver eller gnomer... det var.... sigøynere...

Spør du ham om han har connecta til noen entities i alternative dimensjoner så sier han at alt er mulig, og det er noe han har tenkt veldig mye på, men konklusjonen hans er at han har bare trippa ballz.
Sist endret av Fleinheim; 25. september 2016 kl. 21:24.