View Single Post
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Vis meg ett eneste land som har blitt "Tatt over av innvandrere".

Siden innvandring har skjedd i flere hundre år, kan vi vel med stor sikkerhet si at dette scenarioet du frykter ikke er noe å prioritere. Vi kan egentlig trygt si at det er totalt bortkastet energi.

Jeg er også ganske interessert i hva du mener er denne Norske kulturen du er så opptatt av faktisk er?
Eller mener du kaffe, appelsiner og sjokolade er Norske ting?

Dette er det jeg finner fascinerende med rasister, unnskyld "de fine sjeler som stiller spørsmål ved innvandring", som dere snøflak helst vil kalles. Dere er egentlig aldri vokst helt opp. Dere ser fortiden med nostalgibrillene, husker bare det positive og er redd for fremtiden og alt fremmed.

Så nei, jeg synes ikke noe av det du sier har noe som helst verdi, det er rasistisk uoriginal oppgulp og jeg tviler på at noe av det var dine egne tanker. Det er ganske likt skriveriene til en viss kødd som sitter inne etter å ha drept masse uskyldige barn.

For meg er det soleklart at slike som deg burde komme seg ut, møte disse innvandrerne som du hater så mye og innse at de er mennesker de og. Med sine ønsker, drømmer og problemer.
Vis hele sitatet...
Innvandring på det nivået det foregår nå har ikke skjedd i flere hundre år. Benekter du at det ikke er problemer helhetlig med innvandring fra MENA land? Fødselssnivå her er veldig lave og blir ikke høyere. Derfor er vi avhengig av innvandring for å opprettholde og også øke befolkningsnivået.