View Single Post
Jeg har tatt mdma fire ganger, er relativt ny i gamet. Sist gang jeg tok det var i går, og jeg passer alltid på å ha en til to måneders mellomrom mellom hver tur. Første gang jeg tok det tok jeg det med min beste venn, vi tok bare 100mg fordi vi bare skulle teste og ingen av oss hadde prøvd det for så vi var en smule engstelige for hva som skulle skje. Rusen var helt fantastisk, euforien var på topp og jeg har aldri kunnet snakke så fritt med venninnen min før.

Etter å ha ventet to måneder bestemte vi oss for å ta det igjen, denne gangen med en kompis av oss også. Vi kjøpte et gram og delte det opp i 6 like store deler så det blir ca 166mg per dose. Vi dropper en hver og går ut på verandaen og fyrer en joint. Etter en liten stund går vi inn og da er alt helt sykt. Pupiler like store som tallerkener og vi fortalte hverandre alt om oss selv. Klemte hele tiden og euforien var helt overveldende. Merket at jeg turet mye mer denne gangen enn den første. Vi droppa 166mg til når vi plutselig følte vi landet skikkelig. Etter det tok det ikke lang tid før vi var helt på topp igjen. Hallusinerte masse hele tiden, veggene ble til hav som bølget rundt meg, og jeg så en klovn stå å le av meg. Helt perfekt mdma rus.

Tredje gangen var vi seks stykker, alle seks kjenner hverandre veldig godt. To av de er de jeg har gjort det med før. Vi hadde to gram og gjorde det samme som sist. Delte hvert gram i seks deler og droppet to ganger i løpet av kvelden. Rusen var like intens som forgje gang. Knyttet ett helt nytt bånd med alle vennene mine. Så håndtaket på døren bli til en skittelspose og at snurre sprett danset rundt på en sukkerbitpakke. Helt fantastisk.

Men i går når jeg tok det var alt helt anderledes. Jeg og tre av de jeg har gjort det med før bestemte oss for å dele 1 gram. Vi var i bursdag med masse gode venner og masse folk jeg ikke kjente som jeg syntes var ekstremt kleine. Veldig fjortisgjeng. Ikke min smak for menneske i det hele tatt.
Vi var alle fire ganske stresset, men det er jeg jo hver gang jeg skal ta det. Vi tar 100mg hver og går en tur vekk fra bursdagen. Etter en time merker jeg den den følelsen man pleier å få rett før peaket slår inn. Vi blir alle mer pratsomme og pupilene våre ble like store som de alltid blir. Men dette var alt som skjedde. Ingen euforisk følelse nesten, ikke i det hele tatt som de tre andre gangene. Etter to timer tar vi ca 75mg til men får ingen merkbar effekt av dette droppet heller. Jeg ble litt depressiv av dette, for det var veldig kjipt. Ca kl 01.00, tre timer etter første dropp og fremdeles ikke noen effekt av noen av droppene ble jeg veldig irritert på alle disse rare menneskene. Og siden det var hun ene vennen som jeg tok det med som hadde bursdag tenkte jeg det var like greit at jeg bare jagde ut alle. Så jeg gjør det, bortsett fra de jeg ville ha der. De eneste jeg ville ha der var mine tre venner som jeg hadde droppet med.
Når alle var ute dropper vi resten, ca 300mg på deling. Vi tar en joint og prøver å slappe av, men jeg klarer ikke slappe av, det klarte jeg forsovet ikke hele kvelden. Jeg gikk fram og tilbake hele tiden, ville ikke danse, ville ikke sitte og prate, visste ikke hva jeg ville i det hele tatt. Veldig frustrende, men jeg har det sånn fortsatt nå bare ikke like sterkt.

Kl 03:00 blir jeg veldig utmattet, sånn som man pleier å bli etter en heftig tur. Da bestemte jeg meg for at kvelden var over og at jeg bare måtte godta at effekten ikke kom til å komme denne gangen. Vet ikke om jeg nevnte det men mine tre venner hadde det akkurat som meg. Ingen fikk bra effekt.

Så jeg lurer litt på hva dette kommer av... Var det fordi vi har fått toleranse for mindre drops enn på 166mg? Kan det ha noe med at menneskene i bursdagen var helt forferdelig? Eller noen som vet hva som gikk så galt?