View Single Post
Uten Filter
Trådstarter
Ja nei det vel tallene de opererer med da. 50.000 jakhunder gunnes ned i februar hvert år i Spania......nei du det har jeg vanskelig for å tro på. For det første så er vel jakt også i Spania for spesielt interesserte, og de som går så inn i jakt som hobby og livsstil de skjønner vel såpass at om de skyter årets jakthund så blir det en stusselig jaktsesong neste år.

Klart at noen er så kyniske at de ikke orker å jobbe med bikkjene men at 50 000 bare plaffer ned bikkja si i februar måned hvert år det blir søkt altså. Jeg ser det er ymse skriverier om dette - men det er jo først og fremst organisasjoner som lever at sensasjoner og fete typer.

Jeg klarer bare ikke se det at at i Spania så er en det en by på størrelse med Tromsø som er smekk full av hjernedøde og kyniske mennesker som skyter bikkja si hvert år - uten tanke for at de kanskje bør kurse mer, trene oftere etc. Og siden de rapporterer at tallet er stabilt over flere år så virker det jo som det ikke er noen ende på dårlige bikkjer, late hundeeiere og dårlige mennesker i Spania.

Nei det der blir bare for søkt for meg.