View Single Post
Trådstarter
52
Sitat av Nether Vis innlegg
Fordi de negative effektene oppsto såpass lenge etter siste inntak vil jeg tro varige skader på serotoninreseptorene dine er lite sannsynlig. De fleste som får varige skader rapporterer om progressivt forverrede symptomer etter hvert MDMA-inntak i en god periode før de kuttet bruket.

Du har hatt et i overkant høyt forbruk, og det er umulig å si noe om tilstanden din uten å undersøke deg nærmere. Mest sannsynlig går det helt fint, men jeg ville kutta alt av rusmidler over en lengre periode hvis jeg var deg. Selv alkohol, nikotin og kaffe. Om du først skader serotoninreseptorene dine varig, risikerer du å bli kronisk deprimert. Som jeg antar er noe du ikke ønsker. Gi deg selv en stund, tren mye, prøv å tilbringe tid med gode venner og familie så ordner det seg nok.

MERK: Ingen her inne kommer til å gi deg et kvalifisert svar. Det må du undersøkes av en lege for.
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Noe alkohol blir det til tider men ikke de store mengdene. Fikk det HTP5 i posten igår, startet å spise idag, man får ikke noe effekt på den før etter 2 uker har jeg lest fra produsenten. Førsteinntrykket er at man blir søvning og litt avslappet av den foreløpig.