View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Overrasket over 35% Biden i avstemmingen. Nå er ikke jeg noen tilhenger av en geriatrisk president men av hvem som er gal av de er det ingen tvil om. Trump er en alvorlig trussel mot demokratiet. Etter en haug av søksmål, rettsaker og tiltaler står han nå for pokker tiltalt i forbindelse med stormingen av kongressen. Han fikk meg seg seg folk på sine løgner om valgjuks.

Er du interessert og tåler en god dose Thomas Seltzer anbefaler jeg: UXA - Thomas Seltzers Amerika

UXA er mye mer enn Trump men veldig mye fine skildringer av dagens utfordringer i Amerika.
Vis hele sitatet...
Gal eller ikke han er hvertfall ikke dement og klarer å sette 2 ord sammen til og med lage konstruktive setninger, i motsetning til 80+ år gammel gubbe som liker når barn tar på hårete beina hannes.

Merkelig at den norske befolkningen hater Trump så jævlig og alle media disset han gjennom hele president perioden, dønn stille når mr. Biden ble valgt.

Helsen til Joe er ikke bra nok for å kunne påta seg den rollen er min mening, han bør nyte resten av livet i fred og ro, man blir ikke mindre dement liksom, kun mer.