View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Jonas2
Ok WOW! kan jeg få spørre hva slags psykedeliske erfaringer du har fra før?
Jeg fikk litt lyst til å prøve kanskje 10-15 frø?
Har prøvd pepper og cola en gang og røyker hasj/pot ganske ofte, har vært bori knips noen ganger men aldri noe psykedelisk, er det å anbefale å prøve noe lettere først? sopp av noe slag eller lsd?
Psykisk er jeg egentlig veldig stabil ifølge min mor som er psykolog :P (haha)
Vis hele sitatet...
At du får lyst til å prøve det etter å ha lest denne rapporten gjør at jeg stiller meg tvilende til din mentale velværelse.
Om du aldri har prøvd noe psykedelisk er datura det siste du burde få i deg.

Jeg har fått for meg mange ting under psykedelisk rus: At jeg er en plante, at jeg er en stjerne, at trær har snakket til meg, men alltid hatt en viss kontroll over de, i de datura rapportene jeg har lest virker det som de mest hardbarkede psykonauter er fast overbevist om at tingene de opplever er helt sanne, og handler utifra det, noen eksempler er:

En som brøyt seg inn i en butikk for han trodde det var huset hans, for å så prøve å spise en porselensfigur som han trodde var marsipan.

En som var fast overbevist om at dama hans kakket på døra med 3 venner på sleng, han inviterte dem inn og hadde lange samtaler med de. Han skulle bare finne en lighter i lomma, og i det han så opp var rommet tomt.


Et førstegangspsykedelika som passer bedre, i mine øyne, ville vært sopp eller lsa, kanskje et 2C-* stoff om du bare er ute etter det visuelle og ikke vil ha tankemylderet som oppstår på sopp og noen andre psykedelika.