View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew


Insectoid. 44min 52sek total. Research: ca. 4min, skisse: 22min 0sek, farge: 18min 52sek. Alt med «Jumbo fargeblyanter, 10 farger, lett å holde i for små hender Per Arntzen Trading AS». Soundtrack: Somehow I manage #44 - Employer of the Bride (S3E15) og Works for Me #4 - Make a boring meeting magical

Jaddaaa. Disse kjøpte jeg for 4-5 år siden, og de har ligget ubrukt fram til jeg fant dem igjen i jakten min på A3-blokka til Figuary. Batteriene er tomme sikkert. Eller så må de varmes opp i mikroen. For fy dæsken de holdt på fargene sine. Ned på papiret? Neineinei, for det er altfor glatt tydeligvis.

Naturlig nok valgte jeg et veldig fargerikt insekt. Skisserte med lyseblått, som folk til og med gjør på datamaskina, og så ble jeg mer og mer skuffet over hvor lite mørke fargene ble, sammenlignet med kulepenna mi. Som jeg savnet. *hulk* Bortsett fra svart såklart, fordi konsistens er for tapere. Eller så har jeg billige blyanter. Draw With Jazza sammenligner gratis mot kvalitet på 10 minutter

Å måle er kjedelig. Jeg er lei av å tegne av 2D-bilder. Walid Feghali foreslår steiner og røtter (16min 25sek). Ja. Ut. Målet til Inktober er i sikte. Og nå har Figuary startet og er en herlig avveksling.

Bestemte meg for å prøve å holde intensiteten på de forskjellige fargene (brun, rød, rosa, oransje, gul, lyseblå, grønn, lilla, mørkeblå, svart) så lik jeg kunne, framfor å prøve å få til så mange som mulig så sterke som de burde være.

Gis nok til barn for å unngå blekkflekker overalt. Og så kan man lettere ignorere kunstverkene på kjøleskapet når fargene er blasse. Og så holder de lengre fordi man bruker år og dag på å få ut pigment. Bare fordeler.

Sitat av Kutulu Vis innlegg
Fin tentakkel. Hvor mange mer dager skal du holde på?
Vis hele sitatet...
Takk. Står i førstepost, og Figuary har begynt

Post: 25min 8sek. Ikke del av totaltiden over.