View Single Post
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
Har ikke hatt ork til å gå til legen enda. Sitter på omsorgshjemmet og hører på surklinga hans mens lungene hans fylles med væske. Det er den jævligste lyden jeg har hørt. Du hører hvordan han sakte drukner og han sloss for å klare og puste.
Selv dyr har bedre løsning her, da de kan få en verdig vei ut fra dette livet gjennom å bli avlivet. Mens vi, hyklerisk er som vi er, må la mannen lide og leve uverdig i sitt eget piss og i smerter mens han sakte drukner. Noe annet hadde jo vært helt ukristelig.

Nei jeg får gå til legen når dette er over heller, og bare deale med dette frem til da.
Vis hele sitatet...
Siden det har gått så "greit" som mulig så langt (situasjonen i betraktning) tror jeg du gjør riktig i å ha stått i dette uten medikamenter for nå. Bruk den siste tiden til å ta godt farvel med han. Så kan du alltids få noe medisin på resept etter din far har gått bort for å få litt ro i sjelen i en tøff tid. Kan være en fordel å ha klart hode før den tid.

Håper han får så lite smertefull slutt som mulig og sender varme tanker til deg, TS.
Sist endret av dazezone; 22. januar 2019 kl. 16:22.