View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av warmkorv Vis innlegg
Er dette en køddetråd?

Er litt som paralympicere uten ben som på død og liv skal hoppe tresteg.
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke det. Jeg vet veldig godt at jeg ikke er flink til å tegne. Som bildene og videoene jeg lenker til viser.

Så hvorfor skriver du dette?

Et enkelt sleivspark retning nybegynnere? Dårlig humør?

Dette er en fin stripe av Zenpencils. Betydelig bedre tegnet enn det jeg har gjort i denne tråden. Du kan bruke den for å vaske vekk linjene mine.

Kanskje du er flink til å tegne. Og lei av å se nybegynnere som meg ta så stor plass. I så fall: Kom gjerne med konstruktive tips.

Kanskje du ikke er flink til å tegne. Men prøver. Og er en av de mange som gjemmer unna tegningene sine i årevis, før det første, anonyme innlegget, med flust av unnskyldninger der du okker og ber deg om hvor «åh så dårlig» du er, for så å bli møtt med ros. Er det dette du foreslår at jeg gjør?

Kanskje du ikke er flink til å tegne. Og heller ikke prøver.

Kanskje du er
Sitat av warmkorv Vis innlegg
[…] en 35 år gammel drittunge […]
Vis hele sitatet...
Denne tråden har satt meg på min lengste «tegn minst én gang om dagen»-streak. Allerede det er verdt det. I årevis har jeg hørt folk som tegner og produserer annet si at «jeg skulle gjort det mer. Helst hver dag. Og litt hver dag er bedre enn masse én gang i uka».

Om et par år er jeg antagelig flinkere. Om jeg fortsetter. Da blir det fint å se tilbake på reisen.

En reise folk kan følge fra første stund, i stedet for å distansiere seg med «vel, denne personen posta ikke noe de første 12 årene, så dette første vi ser fra vedkommende er helt uioppnåelig for meg. Best å ikke prøve engang.»

Men nivået mitt er ikke uoppnåelig.

Tør du å hoppe tresteg, warmkov? Selv om du ikke kvalifiserer til paralympics?