View Single Post
Vel, det er jo veldig lett å si at "dette hadde jeg LETT gjort" når du er vel vitende om at alle premissene du legger ned er totalt urealistiske. Du kjenner ikke meg, jeg vil ikke suge deg, jeg vil ikke bli sugd av deg, og jeg kommer ikke hjem til deg.

Heldigvis lever vi i 2019, og det meste kan gjøres over nett. Pengene fra oss begge kan settes på en felles/nøytral konto. Vi finner sikkert noen upartiske forummedlemmer som vil hjelpe til med å få dette til å skje. Så du skal ikke være i tvil i dét du låser deg inn om at pengene venter på deg når du kommer ut igjen.

Hvis du mente det du sa om at du lett hadde gjort dette hvis summene var mindre, så ordner vi det. Vi finner også løsninger som gjør deg trygg på at du ikke vil bli scammet med tanke på premien (husk at dette går begge veier, jeg kan også vinne og ønsker å finne en sikker metode). Med andre ord ligger alt til rette for å gjennomføre veddemålet - gitt at du faktisk mener det du skriver og er med. Hvis du gikk litt for høyt ut og ikke ønsker å gjennomføre veddemålet er det helt greit, men da håper jeg du sier ifra i klartekst istedenfor å finne på obskure premisser for å unngå det hele.

(Jeg har forøvrig ikke noe behov for å henge deg ut eller latterliggjøre deg hvis du "trekker deg" nå, jeg har bare lyst å se noen som faktisk oppriktig tror de kan klare dette prøve seg.
Sist endret av Sjølvaste; 11. januar 2019 kl. 06:20.