View Single Post
Beklager at jeg plukker opp gammel tråd, men kom på en historie jeg ble sittende og humre av.

Dette skjedde tidliger ei høst: Jeg og to venner hadde kjøpt en toer og skulle mekke to joints for så å ha det litt gøy den kvelden, så vi måtte finne et sted å mekke. Vi prøvde et sted jeg veit om som det sjeldent kommer noen til, men det var stengt der, og vi kom oss ikke inn, så vi går inn i en bakgård som vi tenker vi får sitte i fred i. Der ligger det en europall, og jeg setter meg ned på denne for å mekke med en dvd som underlag som den ene vennen hadde kjøpt tidligere på dagen. Fikler litt med rizlaen, og får tilslutt satt sammen den ene, og skal til å begynne på den andre, så mens jeg sitter der med mekket klart på rizlaen og filteret ved siden av så begynner den ene vennen å sprake meg og se overmåte nervøs ut, og jeg blir blek, og snur meg (tenkte "SNUT! FAEN I INNERSTE ESELRÆV, JEG TRENGER -IKKE- DETTE PÅ RULLEBLADET!". Jeg ser rett inn i en svær somalier og det eneste jeg tenker er "Han har jeg da kjøpt tjall av før..?", han prøvde å åpne en dør, nikket og gikk. Jeg fortalte det til venne, og vi lo!

Fy faen, for en noia jeg hadde da :P