View Single Post
Sitat av potty
jajaja lover! er ikke så flink med skriving jeg da!
Vis hele sitatet...
Nei, det skal være snikkers og twist..

Jeg og Sinister hang hos en kamerat og blaza ett års tid tilbake. Brora hans har diabetes og har derfor sprøyter og dritt liggende rundt om kring. Dette er ikke så gøy for meg som har jævlig noia for sprøyter og nåler, men Sinister så en mulighet til å gjøre dette til en hysterisk morsom situasjon for seg selv på bekostning av nesten noe værre enn en nær-døden-opplevelse for meg..

Sprøytene har tynne "plasthylster" på spissene så man ikke skal stikke seg på dem, men dette visste ikke jeg. Sinister tar derfor opp en sprøyte og sier noe om at den er tom og går mot meg med den og later som om han skal stikke meg. Jeg friker ut så inn i helvete og kaster meg inn på badet som ligger vegg i vegg, og låser igjen døra. Der blir jeg i sikkert 10 min før jeg får samla nervene og tørr å åpne døra. Meget skeptisk åpner jeg døra på gløtt og titter ut gjennom sprekken. Det ser ut som om de andre ikke bryr seg med å kødde lenger, og jeg åpner døra helt for så å få en sprut insulin i tryne fra på 2 meters hold (de hadde tatt av nålen og "skjøt" det ut driekte fra spøryta). Jeg friker ut SÅ JÆVLIG at jeg ikke engang klarer å finne ord for det, hopper i dekning inn på badet og skrubber meg febrilsk i tryne med klut. Deretter sitter jeg på badet i 15 minutter og misbruker bannevokabularet mitt brutalt.. Jævlig morro for mange andre, jævlig jævlig for meg:P


Jeg har også kommet inn på badet i tura tilstand og sett Sinister sitte på dassen med klær på og et håndkle over bena.. Lo godt da.

En bekjent ble også funnet i badekaret tittende frem bak et håndkle av to venner av meg. Dette var da selvfølgelig også i tura tilstand.. Lurer på hva det er med sopp og håndkler?:P
Sist endret av nilsern; 4. oktober 2006 kl. 06:30.