View Single Post
Denne kommer opprinnelig fra et par år gammel post som omhandler ca. det samme. Da jeg leste denne satt jeg i en skoletime fikk jeg totalt lattis. Sikkert en del som har lest den før, men for dere som ikke har gjort det. Kos dere

Sitat av Apraksin
jeg og en liten gjeng sitter på hybelen på nachspiel og har akkurat tatt et par drag fra waterpipen, med store forhåpninger om en joint i nærmeste framtid.
mekka en sterk en, reven var fet og god og så full av olje at det freste når du kuttet i den. Ved siden av meg sitter en gal franskmann som er dryppende av alkohol, og plutselig åpenbarer en lysende ide seg i hans franske skalle: hvis jeg snorter mekket, da blir jeg skev da! som tenkt så gjort, i lynfart bøyer han seg mot bordet og begraver nesa i mekk og snorter som en ren elektrojuks i seg mekk tilsvarende en joint. Gud bedre til bainskap som oppsto! froskespiseren ble nærmest hudflettet et par minutter, mens han sitter og nyser og harker før han høylytt erklærer på gebrokkent norsk at han må spy. Dette perspektivet lagde hentesveis og åreknuter på resterende fire skeve tryner i rommet, da det var åpenbart at mannen absolutt ikke kom til å rekke ut døra og ihvertfall ikke til dass ti meter nedi gangen. panikken sto skrevet i ethvert ansikt med utsikt til å få en ladning fransk spy i fanget. Så kommer det skakkeste trynet med en briljant ide! -vi henger en rimi-pose etter øra på han! dette blir gjort med mye strev hvorpå franskmannen slipper løs et lite niagara-fall i et ivrig forsøk på å fylle posen til kanten. Dessverre viste nevnte pose seg å være lekk, og vi kunne se en pistrete og klumpete stråle renne ut av et hull i bånn. franskmannen ble forvist til et hjørne hvor han kunne sitte å skamme seg etter at han hadde kvittet seg med posen, og vi andre holdt på å ta kvelden av krampelatter som varte i en halvtime før noen klarte å vrenge et eneste fornuftig ord ut av seg. et uforglemmelig minne.
Vis hele sitatet...