View Single Post
Trådstarter, jeg kan ikke si annet enn at det er trist å høre hva du har opplevd. Jeg tror nso har et poeng.
Du kan også spørre advokaten din om hundretusen er et realistisk beløp i en slik sammenheng. Tror hun fint kan svare på generelle spørsmål rundt henleggelser.

Beklager også medfarten du fikk her. Du søkte hjelp og ble behandlet på en måte jeg synes er både skremmende og fullstendig frastøtende.


Er det bare meg, eller har tråder blitt gjennomsyret av HIMPATHY i større hastighet og med mer intensitet, enn det som er vanlig på ett generelt diskusjonsforum? Har de organisert seg?
Å lese noen av trådene på forsiden, og se hvor mange som fremmer dette forkvaklede menneskesynet... «I feel like I’m taking crazy pills!»

Virker som om halvparten av de staute kara i denne tråden (og i mange andre tråder) er fullstendig ute av stand til å forholde seg saklige når TS er en dame, eller saken omhandler kvinner, om enn tangentielt.

Istedenfor å utvise en flik av medmenneskelighet og stille oppklarende spørsmål når noe er uklart, går de til frontalangrep på et offer for én kriminell handling (voldtekt). For så å forsvare sitt synspunkt og fremme sin agenda gjennom å trekke inn en annen, urelatert kriminell handling (falsk anklage) – som ikke har noe med TS eller denne diskusjonen å gjøre.

Det verste er at jeg faktisk ikke har inntrykk av at de troller en gang.