View Single Post
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
766
Har en kompis som ble anmeldt for voldtekt på flssl grunnlag.

Han var 16 år også jenta.

De fant ikke DNA i henne. Skame holdt på i ett år nesten.

Politiet trodde ikke på henne. Og hun fikk ny kjæreste et par dager etterpå og da han skulle slå opp anmeldte hun også han.

Jeg anbefalte han å søke erstatning men han ville ikke siden han var så lei av saken og politiet.

MSse rykter og dritt men de fleste trodde på han siden jenta var gøern.

Er ikke standard å få erstatning. Da må man vell anmelde offeret for falsk forklaring som jeg anbefalte han. Var redd hyn skulle gjøre det igjen, noe hun gjorde med neste kjæreste.

Synes ikke dette er din skyld. Forstår du ikke ville anmelde det siden du ikke husket det, men du gjorde det riktige.

Jenter må få kunne drikke uten å bli voldtatt. Har selv aldri låst en ubevisst jente på et rom for å få sex og så rusa har jeg aldri vært at det har virket som en god ide så disse guttene feiler virkelig noe.

Jeg tror ikke de hadde fått erstatning. Da måtte de vel anmeldt deg eller saken din hadde nok blitt involvert.

Har du ringt politiet? Spurt om saken kan gjenåpnes.eller noe?

Har du prøvd hypnoterspi for å hente frem glemte minner?

Kan være tøft å gjenoppleve traumer, men kan være vært det om du vil sette en stopper for disse "sosiopatene"

Ønsker deg all lykke til og beklager for alle menn som prøver å legge skyld over på deg. Det er ikke sånn de fleste voksne mennesker tenker. Mange kan tvile litt, men stemmer det du skriver faller du utenfor kategorien av jenter jeg hadde tvilt på...

Kanskje du kan spare erstatning til inskudd til leilighet eller bil?