View Single Post
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Virker som du har alt klart egentlig Ta gjerne å spill litt rundt på 123 spill feks, ta litt småspill med romforståelse og slikt. Er enkle oppgaver som trener opp hjernen din, og kan vel kanskje hjelpe deg litt på veien.

Når det gjelder det fysiske, så er det viktigste at du står. Er sjeldent de må ty til å måle opp to kandidater mot hverandre på det fysiske. Å løpe på 9:30 er faktisk ikke umulig om du trener. Er nede i 11 selv, og jeg kunne trent bedre enn det jeg gjør for øyeblikket. Er som regel intervjuet og samtalen med psykolog som veier mest. Det og datatestene. DMT må man bare få bestått på.

Du kan kunn søke 1 gang ja. Om du ryker ut, så er det nok ikke mulig å prøve en gang til. Det er i ytterst få tilfeller hvor du får en ny sjangse, da skal det iallefall være en ekstremt god årsak.

Men ja, man vet aldri om man er god nok eller ikke. Bare vær ærlig med deg selv og til de under opptaket, vis at du er motivert og stå på 100%.

Sitat av zyklonB Vis innlegg

til slutt har jeg forstått det slik at de sitter igjen med litt for mange slike "supermenn" og må begynne å sile det ut for filleting som for eksempel for mye hårvekst på armene eller et eller annet tull.
Vis hele sitatet...
Er bare tull dette, faktisk litt morsomt å lese. Det som er tingen er at forsvaret har en kvote som de ønsker å fylle ut, så selvfølgelig må noen ut. Det er her de tar i bruk alle testene du har gjennomgått, og sammenligner alle kandidatene, og plukker ut de med dårligst resultater. Men forsvaret ønsker ikke å kaste ut kandidater som viser seg å være gode eller bedre enn det som er krevd, så det går litt på vurdering også.