View Single Post
Hm blei merkelig stille, vet det er en eldre tråd, har røyket selv en sjelden gang i. Blandt type 2 ggr i mnd, noen m der ikke. Avhengighetfaren er stor og kan allerede visstnok så rask som 3-4 dager basert på potens og mengde. Selvfølgelig også individuelle faktorer som hvorfor man røyker o.l. Jeg nekter å røyke mer enn et par ggr i mnden men som nevnt kan det ofte gå måneder mellom og uten. Behandler det på mange måter som mdma, altså skal man beholde morroa/magien innebærer å ikke ha noen toleranse og respektere farene. For meg funker det men har aldri mer enn en kvart for meg selv slik at det går tomt på 1-2 dager. Så minimerer risikoene der jeg kan om jeg skal tillate meg selv å kunne nyte dette stoffet, om jeg føler dette begynner å bli i det hele tatt litt ute av kontroll vil jeg opphøre bruken med det samme. Jeg har ikke kjent på abstinenser. En har hørt og lest min share skrekkhistorier. Så skal man bruke det utvid stor respekt og forsiktighet, dette er ikke noe leketøy, men snarere potensielt dødelig og kan ødelegge liv.