View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Amf stimulerer mange av de samme pungtene hjernen som kokain, ta et par linjer, venter i 10 min ish. Så kjøre på meir vis du ser behovet. Å repeat, vanskli å dø av speed overdose så er egentli bare å gasse på vis du bar skal snorte, du vil kjenne et ubehag vis du har tatt for mye. Er egentli bar og dosere på det ubehage. Use dont abuse
Vis hele sitatet...
Du er mindreårig og har posta masse noob spørsmål om rus her inne som viser du har null peil så å komme her å si ny amf stripe etter 10 min og at det er vanskelig å dø av for mye speed kan gi deg liv på samvittigheten! Livsfarlig kommentar Fy faen
Du kan bumpe første dosa etter en halvtimes tid om den er for liten men derfra skal det gå mange timer og det viktigste her er at speed er det mange som dør av så det er ikke ufarlig i det hele tatt å få i seg for mye av! %#&

Det er en veldig liten margin fra overbruk og overdose på pulver og jeg har både sett folk som har stryki med av for mye pepper, kjenner til folk som har stryki med av for mye pepper og mange som havner i brutale psykoser der de nesten dreper andre av for mye pepper

Speed varer mye lenger enn kokain og det er ikke nødvendig å ta oftere enn hver 5-6 time gitt at du vil holde det gående så lenge. Det er mye vanskeligere å få sove på og å være påvirka i et døgn eller fler kombinert med manglende søvn øker faren masse for psykose, organsvikt og hjertestopp.