View Single Post
Men vidarlo, er det ikke det som er målet for terroistene - at de ekstremistiske får mere makt enn hva vi i den såkalte vestlige sivilisasjonen ser som ønskelig. Dette er, som jeg forstår det, en av grunnene til at de pålegger dette nå omdiskuterte direktivet som åpner for misbruk av lagret informasjon, hvis jeg får lov å kalle det slikt.

Jeg som du mener at det må være andre måter å angripe denne problematikken på enn å overvåke alle mennesker, men forskjellen her er at jeg er mer bekymra for at vi mister vår egen selvstendighet og nasjonale identitet ved å akseptere enhver direktiv som kommer fra eu og som kan tolkes i strid mot vår egen grunnlov. Ikke rent generelt ekstremistenes voksende ballegrep, men det at vi framstår som noen nikkedukker for noen pamper i eu-parlamentet som i bunn og grunn påtvinger eøs-land til å følge deres befalinger.

Hvis jeg forstod dette rett da, at vi egentlig ikke hadde så mye vi skulle sagt..

EDIT:
Fært hvor treig jeg er til å skrive da - men håper ikke dette ble OT, beklager isåfall - skal skjerpe meg

GordonFreeman: Du har helt rett - my bad =)
Sist endret av paranoy; 5. januar 2008 kl. 23:32.