View Single Post
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
812
Sitat av Kålroten Vis innlegg
Er det noen som vil si at syre og fleinsopp er sammenliknbart? Vurderer sterkt å prøve LSD, men håper da å få noe annet ut av det enn sopp, så det bør helst være en liten forksjell. Sopp gjør at jeg blir veldig "mindfucked" og hallusinasjonene virker som om de nærmest er litt smørt utover den virkelige verden, en slags deformering egentlig. Denne visuelle biten kan noen ganger virke litt vel spesielle for min del, så spørsmålet mitt er egentlig om det er noen her som har en liten tanke om det er noen nevneverdige forskjeller mellom de to øvrige nevnte rusmidlene?
Vis hele sitatet...
Jo, ja det er store forskjeller når alt kommer til alt, sopp er litt mer funky og uforutsigbart, hallisene er litt "villere" å kan virke litt mindre harmonisk enn syre, hallisene jeg får på syre ut som det universet må være laget av og det er ytterst behagelig å beskue disse hallisene, men igjen på høyere doser lsd så kan det bli veldig heavy vis du ikke er kjent med slikt.
På mindre doser lsd, slik man tar i sosiale settinger så er mindfucken mindre enn på sopp og det er som regel lettere og føre samtaler som høres ut som de har svaret på alle verdens problemer.

Sopp er litt mer spirituelt og mystisk enn syre, på syre er du så si garantert en underholdende tripp, not so much på sopp.
Men det er og mye smak og behag, jeg liker sopp like mye som syre, kommer bare an på hva jeg skal, hvor jeg er og hvorfor.