View Single Post
Bare ikke gi opp, og kanskje ta noe av forventningene fra samfunnet rundt deg med en klype salt.

På mine siste, tja si 15år så har jeg kommet meg fra ingen verdifull utdanning til Fagbrev, fra AAP til 650k i året, vært gjennom 2 seriøse forhold, fått meg hund som jeg nå har hatt i 11år, blitt tatt for svindel og gjort opp for det igjen, mistet en drøss med venner, blandt annet en bestevenn men også fått nye venner og en ny bestevenn, oppfylt 1 barndomsdrøm i form av å kjøpe meg fabrikkny bil, noe som utsatte boligkjøp en del år, fått ADHD-diagnose, lært mer om meg selv og lært endamer om livet.

Poenget mitt er vel at det er mye som kan endre seg på kort tid. Det er bare å jobbe på med de tingene som du selv ser er nødvendig å jobbe med. Start med å kom deg ut litt, ikke ut på fylla altså men ut i en eller annen form for aktivitet, plukk opp en gammel hobby, eller en ny! Det er masse å finne på av ting å tang som ikke krever at du er stinn av penger eller super fresh i helsa. Du har fortsatt mange gode år igjen her i livet så du trenger ikke stress deg opp med detta Ta det lungt og la livet komme til deg når det kommer.