View Single Post
Sitat av reflecteddark Vis innlegg
Mye av dette er folks egen skyld. Vil du at de på Stortinget skal ha mindre lønninger så stem SV.
Vil du heller ha unge politikere som virkelig brenner for det de gjør så stem MDG.

Vil du starte en ny rasekrig så stem FRP.

Mye dårlig i mange av politikerne, men mange også som faktisk bryr seg og ønsker et rettferdig samfunn. Var mye bra spesielt innen psykiatrien de siste 8 årene. Men sist gang AP og SP var i regjering så var ikke mye som skjedde, så de har jeg ikke mye forventinger til.

Når jeg tenker korrupsjon så tenker jeg selv først og fremst på SP, AP og Høyre.

Men folk flest har elendig hukommelse og tenker ofte at det blir bedre neste gang. Tenker da på AP folk som stemte de i år og også da Jens var Statsminister. Tydeligvis også mange som ikke vet hva politikk er. Når det ikke skjer noe så er det ofte fordi flertallet i stortinget stemmer ned f.eks. Lovendringer som AP legger frem.

De som syter og klager mest er som oftest dere som har både elendig langtidshukommelse og ingen kunnskap om hvordan demokratiet her i Norge fungerer. Det er ikke bare for Statsministeren å si "nå skal all mat bli gratis".

Start et nytt parti visst dere er så missfornøyde, tviler på at dere blir noe bedre selv. Først da vil dere se hvor hardt jobb det er å styre et land og få til forandringer når halve stortinget er mot deg.
Vis hele sitatet...
Så lenge majoriteten av landet tror det er bare å engasjere seg litt i noen få timer hvert 4 år når det er valg, for så å ha full tillitt til at de som er blitt valgt kun kommer til å handle i landets og dets inbyggeres interresser, og ikke sine egnes. Så leve 4 år i sin egen flotte lille boble i 4 år, og så repeat. Vi blir solgt ut rett foran våre egne øyne til globalisters intr og veldig få folk klarer å se det. Men blir spennende å se når inflasjonen stikker fra bådde fattige og middelklassen her, da blir det sikkert mer engasjement.