View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av iFix Vis innlegg
Har perfekt setting alene på hytta med 2 av mine beste venner. Hadde en og en halv blitt for mye? Ca 225ug. Tenkte å ha en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme med venner jeg kommer til å ha hele livet
Vis hele sitatet...
Tja, det er umulig for oss å si om det vil gå bra eller ikke. Rundt 200 burde være håndterbart for noen med litt erfaring. Ikke gå for 300 i hvert fall, det kan fort bli heftig, selv for en erfaren tripper.

Bare vær forberedt på at når man beveger seg opp i dosering får man med mye surr på kjøpet. Hvis man vil ha en opplevelse for livet er det ikke kjekt å være stuck i loops og ikke husker hva man gjorde 5 sekunder tilbake i tid.

Ved 300ug begynner man å kjenne på egodød, noe som kan oppleves veldig skremmende. Har du noe erfaring med det fra før? Du vet hvis du har det fordi det er ikke noe tvil for å si det sånn. Noen føler at de ikke får puste når egodød inntreffer. Det er på dette punktet de fleste freaker ut og ringer ambulanse, fordi de rett og slett tror de dauer. Det kjennes faktisk sånn ut også. Jeg ble skikkelig tatt senga selv.