View Single Post
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
109
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei så rart !? - Hadde du sendt en snap av en kniv og sagt denne kan gjøre mye faenskap så hadde jeg ikke nølt å anmelde for alvorlige trussler... Hva går det av folk som tror dem kan gå klar med slikt ?
Vis hele sitatet...
Vell målet til ts er vell å bli bura inne så derfor jeg sa det. Men han kompisen min gjor det fordi han følte han fikk urettferdig trekk i trygda si og lite/ingen søvn så han endte opp i psykose. Sendt privat melding til meg så kan du få artikkelen fra lokal avisa. Han ble ganske flau da jeg leste artikkelen høyt for han i person da han kom ut.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er mer overraska over at han hadde snappen til en snut i det hele tatt lol
Vis hele sitatet...
Han er en kjenning av politiet og elsker å kuke med dem når han kan. Stoppa med en bensinstasjon engang for å bruke støvesuger til bilen og spyle golvmattene så kjører sivil politiet til bensinstasjonen for å fylle og går inn i butikken så går ene politimannen inn og kompisen min blodstirrer å han sann purken kommer bort til bilen min.

Når politiet går mot bilen min står så står han der og sier " faen altså kan dere komme tilbake imorra har en kilo kokain i bagasjerommet akkurat nå så passer litt dårlig akkurat nå" så det sier vell litt om karakteren hans.
Sist endret av Cobra1; 7. mars 2020 kl. 04:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.