View Single Post
Fant ikke noe bedre sted å poste dette, så prøver her så får den heller bli flyttet om det er noe jeg overså.

Jeg har lenge ønsket å spørre om det er fler bifile menn her inne, og gjerne mellom 25-40 for å se om det er noen som kan relatere til meg og mitt rundt det her.


I første omgang så ønsker jeg egentlig bare å sjekke om det er noen her inne, både de som er åpne med det og de som ikke er det og som kanskje ikke har tatt helt stilling til det.

Så synes jeg det hadde vært interessant å snakket med andre om det.

Og for de som ikke er det og ikke har vært noe borti det, så er det en legning(eller "legning" som jeg heller vil si) som det kan være mye stigma rundt som ikke stemmer. Man får for eksempel ikke dobbelt så mange å velge å vrake i, man er ikke nødvendigvis en som ligger rundt med alt og alle og ikke er til å stole på.

For min del er det bare at jeg er en helt vanlig fyr, bare at jeg tiltrekkes av begge kjønn. Og også at jeg føler inne i meg at det ikke er en legning, men at det bare er sånn. Men igjen så er det min personlige mening. Og grunnen til at jeg ønsker å ha noen andre å prate om.

En grunn til at jeg lager denne tråden er også fordi jeg vet det finnes ekstremt mange mørketall på menn som liker både menn og damer(Etter å ha pratet med flere som er i den situasjonen). Og også fordi jeg vet det her ikke er en enkel ting å deale med. Så om det er noen som ikke er åpne og tror de er det og har lyst så er det pip åpent til å sende en PM!


Såå. Er det noen så skyt ut med melding! Jo mer vi prater om det desto mer normalt blir det(Noe jeg tror det egentlig er, bare at vi er mange som ikke er åpne om det)