View Single Post
Jeg synes det er sært og hause opp stemningen og gi ts noia ettersom det ikke er noen andre fakta på bordet en det lille TS har gitt. En blåtannbug eller heftige pølsefingre er mye mer sannsynlig.

Som nevnt var pc Låst, dvs noen må skrive inn passord eller reboote, den 5 minutter fixen som er nevnt over her krever jo at PC rebootes, så det kan endres på boot miljøet, eller hva?
Alternativt er TS en dust som har idiotpassord og det ble gjettet, men det er ikke veldig sannsynlig ettersom TS kjører en vm og da mest sannsynlig ikke har Password123 eller noe så banalt som passord.

1. Et det bios passord? Hvis ja, cmos må resettes, tar tid ettersom PC må skrues opp.
2. Er det bitlocker og TPM? Ohh deep shit om du clearet cmos.
3. Er det secure boot, jaja da vet vi at ymse greier som du prøver å få lurt inn under tidlig boot failer når ELAM avviser deg for å ikke ha den digitale signaturen i orden.
4. Er det HDD passord. Forget it, sånn seriøst, passordet er lagret i fw på disken.

Jeg sier ikke dette er oppsettet til TS, jeg bare sier at det hoppes til konklusjoner basert på lite info.