View Single Post
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Jeg vil tro at du er i overkant paranoid.
Hvorfor skal de liksom velge å hacke deg?
Hva gjør deg til et mål kontra feks læreren din?
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du være så skikker på dette?
Du kjenner ikke TS! Ei kjenner du de som kanskje har hacket han! Hvordan kan du vite hvilke agendar folk der har?

Når jeg gikk på skole å dreiv å putta RATS i andre sine pcer (noe jeg har slutta med) så var visse elever veldig mye mer interessane for meg å hacke enn lærerene for å si det sånn. Jeg var ett rasshøl som ikke trengte noen agenda en gang, visse folk ble offer bare fordi de hadde pcen sin uvoktet og lett tilgjengelig. For meg handla det ikke om agenda men mest for å teste ut hva jeg kunne få til i ett realistisk senario. Brukte uhyre sjeldent noe info jeg fikk fiska ut, det var mest for spenninga å se hva jeg kunne få til. Ofte var det best å angripe noe jeg ikke hadde mye relasjoner til nettop fordi jeg følte det ble for galt moralsk sett å angripe pcene til folk jeg stolte på og som stolte på meg, med andre ord folk jeg ikke kjenner var best for samvittigheten



Det kan godt hende jeg å TS er litt i overkant paranoide men det er det som kommer til å redde oss den dagen vi blir ett offer for noe. Å være for naiv er like ille som å være for paranoid.
Sist endret av Alge; 5. september 2017 kl. 20:17.