Tråd: Hacking
View Single Post
Sitat av pandizz Vis innlegg
Nå burde du roe ned litt her mr. cool-boy.
Bare fordi jeg ikke kan spessefike ting som koding betyr det ikke at jeg ikke kam hva jeg driver med.
Jeg tenker at hver time man bruker på å lære seg å kode er en time du heldre kan bruke på å tjene penger.
Ja, jeg er en script-kiddie, bruker andre sine private botnets og cryptere.
Fortell meg hvorfor jeg burde sløse bort flere år på å lære seg å kode ordentelig når man kan rett å slett kjøpe det eller har folk som lager det for deg?
Ta www.betabot.ru som et eksempel, du eller jeg kommer aldri til å mestre noe sånt.
Du kan ikke klage på meg for å være script-kiddie, når alt jeg gjør er å ville ha det beste, og det beste klarer du som oftest ikke lage/gjøre uten mange år med erfaringhet.
Jeg får vondt i hodet når jeg ser slik ignoranse. - Jeg vet hva jeg gjør, men er ikke alt jeg driver med.

Jeg skrev denne tråden for jeg så det manglet "almenn kunnskap" som du uttrykket degselv.
Jeg har nemlig ikke lyst eller orkhet til å dekke allt innom hacking, det ville tatt dager å skrive. Jeg kan ikke alt, tenkte bare å hjelpe dere med hva jeg kan.
Som jeg sa tidligere, jeg skrev bare en liten del av hva jeg kan på tråden, om det er noen som har noen spørsmål utenfor det jeg skrev, om jeg kan det - så svarer jeg. Om jeg skulle gått i dypet på hvert spørsmål, hadde det tatt veldig lang tid.
Om du vil fortsette å måle kuk-lengde føl deg fri til å besøke Salvation's ny-åpnede forum: www.anonforums.org
Vis hele sitatet...
Han påpeker at du ikke kan svare på ting som er "basic" - du svarer at du ikke trenger å kunne basic'en siden du bare bruker programmer.

Hvordan kan du da si at du har "vokst av deg" skiddie tittelen?



Når det kommer til TCP hole-punching så er det vel mer robust å gå for UDP slik jeg har skjønt det, og heller implementere deler av TCP protokollen i UDP. F.eks implementere kun ACKing av pakker. Noen som har innspill på dette?