View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Virker som dere drar litt forhastede konklusjoner og tolker mine innlegg omtrent slik det passer dere. Vet ikke jeg men kan virker litt jo sånn.
Vis hele sitatet...
Nøyaktig korleis meiner du vi skal tolke dette?
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Så nettopp et utrolig fascinerende UFO-video fra 2017 som viser seg å være ekte bekreftet av marinen. Rart jeg ikke har fått med meg dette tidligere egentlig men uansett her kan dere lese dagbladets artikkel og sjekke videoen. https://www.dagbladet.no/nyheter/bek...eoene/71616918

Nå tenker jeg at de tidligere påstandene mine om at vi muligens kan være observert er forsterket. Hva ellers kan dette være? En fugl = niks. Drone = nei. Et identifiserbart luftfartøy = neppe.
Folkens, jeg tror dette ikke kan bortforklares, fordi det vi ser her er definitivt ikke menneskeskapt.
Vis hele sitatet...
Du slår meir eller mindre kategorisk fast at det ikkje er menneskeskapt. Det som slår meg er at du konkluderer, og deretter innser at du er på syltynn is, og fossror vekk.
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Ville jo bare høre hva dere tenker det kan ha vært? Noen har svart på dette. Methewall, toreokjeks og andre har kommet med saklig infornasjon. Det synes jeg er positivt for tråden. Håper det kan fortsette.
Vis hele sitatet...
Kvifor konkluderer du då såpass bastant som du gjer? Om du verkeleg meiner det bør du tenke gjennom korleis du uttrykker deg. Det er skilnad på å konstantere noko, og spørje om folk har ei forklaring.
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Enkelte virker litt forutinntatt og tro at vi er alene. Det til tross av hvor stort universet er. Det er jo så svimlende stort at vi ikke vet hvor stort det er en gang. Blir etter mitt syn i beste fall ganske naivt å tro at vi er alene da.
Vis hele sitatet...
Det har vorte kommentert før. Kort sagt er det utelukkande ein stråmann frå di side.
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Men om filmen viser aliens? Vet ærlig talt ikke. Det kan sikkert være en forklaring på det. Når det er sagt er jeg en sikkert en synser av natur -som nevnt av flere- men det vet jeg jo.
Vis hele sitatet...
Det er det totalt motsette av det du introduserte klippet med. No synser du brått. Der konkluderte du med at det definitivt ikkje var menneskeskapt.